Politica de returnare produs

Puteți schimba sau returna un produs în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării. 

„Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanța de urgență a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G ( Ordonanța de urgență a Guvernului ) nr. 34/2014. 

Clientul PASSILLO poate returna produsele achiziționate în următoarele situații:

1. Produsul care nu este conform cu specificațiile de pe site;

2. Coletul prezintă deteriorări severe;

3. Au fost livrate alte produse;

4. Clientul este obligat să notifice PASSILLO , intenția să de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă la adresa de email passillosrl@gmail.com în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor și/sau serviciilor ;

Clientul este obligat să notifice PASSILLO, intenția să de ai fi înlocuite produsele achiziționate, conform art. 12.a.4, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor și/sau serviciilor.

5.Clientului care a notificat  PASSILLO  îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate la firmă în maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificării, în caz contrar  considerând cererea nefondată/invalidă;

6.În cazul returnării produsului în condiții defavorabile(murdar, purtat,găurit,țesătura stricată) ne rezervăm dreptul de a nu oferi banii ramburs.

7. În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 de zile de la data recepționării produselor, prin virament bancar.

8. În cazul înlocuirii produsului cu unul identic, conform 12.1.4, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.

9. În cazul în care Clientul care a returnat un produs în conformitate cu prevederile anterioare,iar PASSILLO nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.

10. Contravaloarea serviciilor suplimentare(taxa transport/curier) nu se rambursează.

11. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client 

12. Ruperea etichetelor sau sigiului de securitate atrage după sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile.

Este necesară completarea unui Formular de retur online. Produsele returnate se trimit la SC AFTER-TASTE SRL.